۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
مرگ مرموز نوزاد پس از ابتلای والدین به ایدز 
بازدید:۵۶۴
  صد آنلاین | تحقیقات پلیس تهران درباره علت مرگ نوزاد یک و نیم ساله که ابتلای والدینش به بیماری ایدز قبل از جدایی تأیید شده بود در جریان است. 
کد خبر : ۱۱۸۷۷۰

به گزارش صد آنلاین،چند روز قبل مرد ۴۰ ساله‌ای به نام فراز در تهران به اداره پلیس رفت و از همسر سابقش به اتهام قتل فرزند ۱۸ ماهه‌اش شکایت کرد. 

 

 


وی در توضیح ماجرا گفت: «۱۳ سال قبل با همسرم به نام آرزو ازدواج کردم. زندگی خوبی داشتیم، اما پس از مدتی با همسرم اختلاف پیدا کردم و چند سال قبل هم معتاد به موادمخدر شدم. حاصل زندگی ما، دو پسر ۱۲ ساله و ۱۸‌ماهه بود که از هم جدا شدیم.

 

 

چند روز قبل متوجه شدم پسر خردسالم فوت کرده است. واقعیتش وقتی معتاد شدم زندگی‌ام از هم پاشید و از همه بدتر اینکه چند سال قبل بیمار شدم و وقتی آزمایش دادم فهمیدم به بیماری ایدز مبتلا شده‌ام. زندگی‌ام خراب بود و خراب‌تر شد، مجبور شدم موضوع بیماریم را با همسرم در میان بگذارم. وقتی فهمید از من جدا شد و همراه دو فرزندم زندگی می‌کرد تا اینکه باخبر شدم او هم به بیماری ایدز مبتلا شده، اما به من نگفته بود.

 

 

الان که پسر ۱۸ ماهه‌ام فوت کرده، تصور می‌کنم به خاطر بیماری ایدزی که از مادرش گرفته، فوت کرده است. مادرش خبر داشت که مبتلا به ایدز شده، اما به من چیزی نگفته بود، وگرنه بچه‌دار نمی‌شدیم. اگر به من می‌گفت خودش هم مبتلا به ایدز شده است وقتی پسرم به دنیا آمد، او را تحت درمان قرار می‌دادیم تا درمان شود. الان از او به اتهام قتل پسرم شکایت دارم.»


 تحقیقات جنایی 
با شکایت مرد جوان، پرونده به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی‌نیا، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های مأموران نشان داد آرزو پس از به دنیا آمدن فرزند دومش به‌خاطر بیماری ایدزی که از شوهرش گرفته بود درخواست طلاق می‌دهد و جدا می‌شود. همچنین مشخص شد چندی قبل پسر ۱۸ ما‌هه‌اش در بیمارستان فوت می‌کند. 

 


همزمان با ادامه تحقیقات، آرزو به دستور بازپرس جنایی به دادسرا احضار شد و مورد تحقیق قرار گرفت. 

 


وی در تحقیقات مدعی شد شوهرش دروغ می‌گوید و او خبر نداشته که خودش مبتلا به ایدز شده است. آرزو گفت: «زندگی ما خوب بود و خدا را شکر پسر ۱۲ ساله‌ام سالم است، چون آن زمان پدرش معتاد نبود و او سالم به دنیا آمد. وقتی شوهرم معتاد شد، زندگی ما هم نابود شد، اما فکر نمی‌کردم او به بیماری ایدز مبتلا باشد. من خبر نداشتم همسرم مبتلا به ویروس ایدز شده، به همین خاطر هم برای دومین بار باردار شدم و پسر دومم به دنیا آمد. پس از این من بیمار شدم و وقتی آزمایش دادم، متوجه شدم به چه بیماری لاعلاجی مبتلا شده‌ام. من متوجه شدم به خاطر رابطه زناشویی با شوهر معتادم به ایدز مبتلا شدم و او هم ایدز دارد، به همین دلیل از او جدا شدم. البته خبر نداشتم فرزند کوچکم بیماری ایدز گرفته تا اینکه مدتی قبل او هم بیمار شد و برای درمان در بیمارستان بستری‌اش کردم. چند روزی بستری بود، اما پزشکان موفق به نجات او نشدند و فرزندم فوت کرد. پزشکان بیمارستان اعلام کردند فرزندم به خاطر بیماری نارسایی کبد فوت کرده و الان از ادعای همسر سابقم خبر ندارم.»

 


قاضی حمیدرضا کیاستی‌نیا پس از تحقیق از زن جوان به مأموران دستور داد با بررسی پرونده پزشکی پسر ۱۸ ماهه علت اصلی مرگ او را اعلام کنند. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

جوان آنلاین 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها